GOD IN DE SUPERMARKT

Een inspirerende workshop of interactieve lezing over jouw rondje door de supermarkt of een ander thema rondom duurzaamheid. Om jou als consument te inspireren om nét de volgende stap te zetten. Sinds 2015 geven wij met veel plezier lezingen en workshops op de meest uiteenlopende plekken. Van een zaal tot een conferentie, van een supermarkt tot een kerkdienst en van de Rotary tot een middelbare school. Laagdrempelig, met een beetje humor én inspirerend!

Meer informatie

Cookiebeleid

God in de supermarkt maakt op de website gebruik van cookies. Dit zijn kleine tekstbestandjes die op jouw computer opgeslagen worden.

Wat doen deze bestandjes?

Kort samengevat maakt het jou makkelijker onze website te gebruiken (voorbeeld: niet herhaaldelijk dezelfde gegevens invullen) en ons makkelijker jou te bereiken nadat je op onze website bent geweest (bijvoorbeeld door jou achteraf een aanbieding te doen via Facebook). Waar we het hierna hebben over “cookies” bedoelen we daarmee ook andere vergelijkbare technieken.

Accepteer de cookies

Om de beste ervaring met onze website te hebben, raden we je aan de cookies te accepteren. Cookies brengen de veiligheid van je computer niet in gevaar. Je kunt de cookies accepteren (of uitschakelen) via de melding bij jouw eerste bezoek. Of, mocht je die bijvoorbeeld niet geaccepteerd hebben, via de browserinstellingen.


Op wordt gebruik gemaakt van onderstaande analytische- en marketing cookies.

Analytische cookies

God in de supermarkt probeert de ervaring die jij met onze website hebt zo goed en optimaal mogelijk te maken. Dat kan alleen als we weten wat onze bezoekers doen op de website. En daardoor meer te plaatsen van wat leuk gevonden wordt, en minder te plaatsen van wat niet leuk gevonden wordt.

Google Analytics

Doel: door Google Analytics weten we hoe je op de website gekomen bent en hoe je de website gebruikt. Deze statistieken gebruiken we om de website doorlopend te verbeteren, zodat jij de best mogelijke ervaring hebt op onze website. Dit cookie komt van Google en wordt maximaal 26 maanden bewaard.

Meer informatie: http://www.google.com/policies/privacy/

Marketing cookies

Ook bij God in de supermarkt maken we reclame. Dat doen we liever gericht met aanbiedingen waar jij echt wat aan hebt. In plaats van jou lastig vallen met een niet relevante advertentie. De marketing cookies helpen ons om jou de aanbiedingen te tonen waar je blij van wordt.

Facebook

Doel: door de Facebook cookies kunnen we zien waar bezoekers zijn geweest op de website, zodat we deze gegevens kunnen koppelen aan relevante advertenties die we vervolgens op Facebook vertonen. Dit cookie komt van Facebook, deelt geen informatie met derden en wordt maximaal 2 jaar bewaard.

Meer informatie: https://www.facebook.com/help/cookies/update

Twitter

Doel: door de Twitter cookies kunnen we zien waar bezoekers zijn geweest op de website, zodat we deze gegevens kunnen koppelen aan relevante advertenties die we vervolgens op Twitter vertonen. Dit cookie komt van Twitter, deelt geen informatie met derden en wordt maximaal 2 jaar bewaard.

Meer informatie: https://twitter.com/en/privacy

DoubleClick

Doel: met dit cookie kunnen we zien welke pagina’s je bezoekt. Vervolgens kunnen we met deze gegevens in het zogenaamde partnernetwerk van Google jou relevante advertenties en aanbiedingen laten zien van producten/diensten waar je interesse in hebt getoond. Dit cookie komt van Google, deelt anonieme data met derden en wordt na maximaal 18 maanden verwijderd.

Meer informatie: https://www.google.com/policies/privacy/

Google Analytics Remarketing

Doel: met deze cookie kunnen we zien hoe je deze website gebruikt. Om het jou makkelijker te maken om hetgeen te vinden waar je naar op zoek bent, gebruiken we deze informatie om jou gerichte advertenties in beeld te brengen. Via bijvoorbeeld onze eigen nieuwsbrief of website.Dit cookie komt van Google, deelt anonieme data met derden en wordt na maximaal 18 maanden verwijderd.

Meer informatie: https://www.google.com/policies/privacy/

Social media buttons

Wil je een pagina van deze website delen op social zoals bijvoorbeeld Facebook, Google+, Twitter of LinkedIn? Of kijk je een filmpje op Youtube of Vimeo wat op de website staat? Of geef je een like aan onze Facebook pagina via deze website?

Je maakt op dat moment feitelijk gebruik van diensten van deze externe (social media) partij. Deze elementen worden volgens de zogenaamde ‘embed’ techniek op onze website geplaatst, maar de activiteit vindt feitelijk plaats op de website van deze derde partij. Jouw anonieme (!) gegevens worden op dat moment gedeeld met deze partijen. Vanaf dat moment hebben wij geen invloed op de cookies en/of de inhoud daarvan die zij op dat moment gebruiken. Je kunt het beste het privacy- en/of cookiestatement van de betreffende partijen raadplegen. Zie o.a.:


Kan dit cookiebeleid worden aangepast?

Dit cookiebeleid kan tussentijds aangepast worden om veranderingen bekend te maken, de up-to-date versie is altijd vindbaar via deze link.

Onze boeken

Onze boeken

Vindt hier meer informatie over onze boeken SuperWaar en Het Groene Normaal

Lees meer
Lees en kijk


Lees en kijk

Verschillende boeken, documentaires en websites zijn de bron van onze workshop. ze bieden een gevarieerde mix van...

Lees meer
In de media


In de media

Bekijk hier de berichten over de workshop en het boek SuperWaar in de media

Lees meer
De grootste gift voor de mensheid?

De grootste gift voor de mensheid?

Empathie. Voor mensen die anders zijn dan wij.

Lees meer

"Aanrader! Breng met iedere aankoop je stem uit voor de wereld van morgen. SuperWaar kietelt de slapende reus in je wakker. "

Volkert Engelsman - CEO Eosta en nr. 1 duurzame top 100 Trouw 2017)
Volkert Engelsman - CEO Eosta en nr. 1 duurzame top 100 Trouw 2017)

'Superwaar helpt consumenten om ook met hun dagelijkse boodschappen het verschil te maken voor een eerlijkere wereld'

Marjan Minnesma (directeur Urgenda)
Marjan Minnesma (directeur Urgenda)

'Alfred Slomp reikt hen met SuperWaar een waardevolle en toegankelijke helpende hand.'

Willem Lageweg (kwartiermaker Transitie Coalitie Voedsel)
Willem Lageweg (kwartiermaker Transitie Coalitie Voedsel)

'Alfred maakt haarfijn duidelijk dat voedsel de duurzame energiebron van je/ons leven is.'

Bob Hutten (Directeur Catering Hutten en De Verspillingsfabriek)
Bob Hutten (Directeur Catering Hutten en De Verspillingsfabriek)

'‘God in de supermarkt’ laat zien hoe je God kunt dienen. Zelfs… als je boodschappen doet.'

Carla Dik-Faber (lid tweede kamer ChristenUnie)
Carla Dik-Faber (lid tweede kamer ChristenUnie)

SuperWaar is een ontspannen maar uitdagend boek rondom de verandering die nodig is als het gaat om onze keuzes als consument.

Jan Wolsheimer (Directeur MissieNederland)
Jan Wolsheimer (Directeur MissieNederland)

'Dit boek bevat veel bruikbare informatie en kan bijdragen tot verdere bewustwording én verandering van onze levensstijl.'

Gerard de Korte (Bisschop)
Gerard de Korte (Bisschop)

'Duurzaam winkelen begint met het lezen van dit boek, waarvan de titel niet beter gekozen had kunnen worden.'

Michiel Roskam Abbing (Plastic Soup Foundation)
Michiel Roskam Abbing (Plastic Soup Foundation)

'...En nodig de man uit voor life presentatie -- je geniet Super van hem met zijn Waar verhaal!'

Jan Huijgen (boer, filosoof bij de Eemlandhoeve)
Jan Huijgen (boer, filosoof bij de Eemlandhoeve)

' Dit boek helpt je praktisch op weg om eerlijke keuzes te maken in de supermarkt zowel voor mens en natuur. '

Annemarthe Westerbeek (coördinator Micha Nederland)
Annemarthe Westerbeek (coördinator Micha Nederland)

'Een mooi boek dus om met elkaar in een kring te bespreken. '

Rene de Reuver (Scriba Protestantse Kerk Nederland)
Rene de Reuver (Scriba Protestantse Kerk Nederland)